TERAPI AIR

TERAPI AIR UNTUK KESIHATAN

Terapi air merupakan amalan meminum air kosong bersih setiap pagi. Dengan hanya amalan meminum air sahaja dapat menyahkan sekurang-kurangnya 30 jenis penyakit. Air yang terbaik adalah air zamzam. Bagaimana? Hanya dengan meminum 1.5 liter air kosong selepas bangun dari tidur waktu pagi, sebelum gosok gigi. Rasionalnya air liur basi yang terhasil semalaman adalah merupakan enzim semulajadi yang tidak ternilai harganya kerana ia bertindak sebagai antibodi terutama di dalam proses penghadaman. Kalau kita perhatikan binatang yang hidup di dalam hutan akan menjilat luka pada anggota badannya, selagi mana dia masih dapat menjilat lukanya, lukanya itu akan cepat sembuh hanya dengan rawatan menggunakan enzim yang ada pada air liur binatang berkenaan. Antara penyakit yang boleh dirawat menggunakan terapi air adalah sembelit, buasir, kencing manis, darah tinggi, kanser, batuk kering ghout dan lain-lain lagi.


AIR BOLEH MEMUDARATKAN DAN AIR JUGA BOLEH MEMBERI MANFAAT, TERPULANG KEPADA KEBIJAKSANAAN ANDA UNTUK MEMILIHNYA.

SEBAIK-BAIKNYA PILIH LAH JALAN YANG BENAR, MINUMLAH AIR BERSIH DAN AMALKANLAH TERAPI AIR….SERTA BERSYUKURLAH DENGAN KEAJAIBAN AIR YANG DIANUGERAHKAN KEPADA KITA…

PENYAKIT DAN PENYEMBUHAN SEMUANYA DARIPADA ALLAH S.W.T. OLEH ITU SEGALA USAHA HENDAKLAN DISERTAI DENGAN DOA DAN TAWAKKAL..SELAMAT MENCUBA.

0 comments:

Post a Comment

Renungan Hadith

Enjin Carian Google